fredag 4. april 2008

NM skiskyting :)














Ja... :)
Alt Hilde får ver me på...
Her sku eg har vore.. rett å slett.. ingenting å sei på da..
Her e altso helten, elle ska me sei heltane..
Sjølvaste Bjørndalen gjekk kje, men da gjore no visst ikkje so møkje.
Dei andre kan no visst stå på ski dei og :)
Hadde Hilde vore litt tøffare, hadde hu fått seg ein samtale me disse tøffe skikarane :)
ho kunne faktisk ha tatt i skino te Lars Berger ! :P, å da e kje kvar dag ;)

Da går altso ikkje an å legga ut meir enn fira bilde...
Eg har prøvd... men da e vell kanskje lika greit..:)
men når me først har bilde av nåken kjendisa, so må me visa dei fram :)
Halvar på 3.
Stian på 2.
Emil på 1.
(Legg merke te at me e på fornavn me dei)

Heldig va no i alle fall Hilde so fekk ver me :)
men berre vent, eg ska no før elle seinare treffa på ein kjendis eg og :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

synst ej skimta fem bilde ej ?:P

Janne sa...

jajaja, da e no visst fem bilde..
Har alder vore so heise go på å tella...
Gjekk glipp av nåken viktige tema i matteklassen..
Telling i matten, og vanskelige ord i norsken..
men da e kje nåke å gjer me da..
Da eg ikkje har lert no, får no berre vera :)