fredag 4. april 2008




Jaa.....
Sei da... Me har tidligare skreve nåke, om nåken so lika å ver i linso..
Rett å slett ei linselus..
Å når Hilde har so monge blide av ne, so e da no for gale å ikkje legga nåken av dei ut..
Da vil sei.. at da e ganske monge av dei.. so visst me sku lagt ut alle, hadde da blitt monge bilde av Christina her ;)
Ikkje at da e nåke gale i da altso :)
Ikkje veit eg om Christina får me seg, nåke av ditta, men da kan jo ver løye uansett ;)
Men berre slapp av Christina, eg trur ikkje dinna bloggen e den so e mest besøkt kan du sei ;)

Eg kan jo benytta anledningo te å forteja om når Christina sku lura meg..
Ikkje heilt vellykka, men eg må vell sei, at da va nesten .. ;), Eg gjekk nesten på .. :P
Hu sa at Hilde hadde mista dunjakko si, nåke so på ein vaneli dag ikkje hadde komme so ei bomba..
men på 1.apirl..... nei ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehe.... du e mej ei festelig taus du Janne ;):)
berre vent til MAi-katt ;):)