søndag 18. oktober 2009

"kor tort kan da bli...?"



To mjølkekartongar var ute på skogstur i Huglo natur og kultursti
då sa den eine kartongen til den andre, va kje ditta fin kultur melk?

Da va to mjølkekartongar som skulle vega seg
Når den første kartongen vegde seg sa den andre, shit! du e lett melk !

Da va ein gong to mjølkekartongar som skulle gå over ein vei
Så blei den eine overkjøyrd
Då sa den andre, e du lika heil melk?

To mjølkekartongar hadde ein heftig krangel
Då sa den eine, ikkje ver så sur melk

Da sto to kyr ute på ein beite
Då sa den eine, MØØØ
Då svarde den andre, merkelig.... da hadde eg og tenkt å sei...

Psienten til legen:
Koss e da du syr!?
eg syr hardangersaum...

Kan du fleire ??... :)

3 kommentarer:

Linda sa...

hahahhahahaha!!! Men!! dinna hardagnersaumen, var ikkje da pappa som sa noko sånnt til albert ein gang?

Janne sa...

joda :)

e nok der eg har an i frå .. :)

Hilde sa...

eg kan eg kan!! koffor heite da tomat? da e jo berre ein..!
Lever postei??, nei han e dø..
Nei no e da so tort her at eg meste får vondt i halsen..

kan fleire og!! ;)